Kerana ALLah

Monday, September 15, 2008

Zoom Ramadan.. Inilah Hadhari

Oleh bio205

"Asslamualaikum, Mlm tadi saya menonton satu program Zoom in Ramadhan di TV 1. saya jarang menonton Rancangan TV 1 tapi mlm tadi saya rasa pelik dan aneh kerana satu perkara...

Pada hemat saya ialah konsep lagu pada malam itu adalah lagu berunsur dakwah dan ketuhanan namun yang menghairankan saya ada satu penyanyi wanita menyanyikan lagu Rahimah Rahim yang popular saya lupa tajuknya tapi apa yang ingin saya highlite kan ialah penyanyi wanita tersebut TIDAK MEMAKAI TUDUNG UNTUK MENUTUPI AURATNYA KETIKA MENYANYIKAN LAGU MEMUJI TUHAN

Bagi saya itu adalah satu PENGHINAAN KEPADA ISLAM DAN MEMPERSENDAKAN HUKUM ALLAH. sama ada sedar atau tidak seharusnya penerbit PROGRAM seharusnya PEKA dengan hal ini dan tidak sewenang-wenangnya menerbitkan program yang tangkap muat sahaja.

INILAH dia satu lagi KECELARUAN ISLAM HADHARI dimana mencampurkan adukkan perkara halal dan haram dengan harapan masyarakat akan MELIHAT YANG HALAL SHAJA. BAGI SAYA RAMAI LAGI PENYANYI 2 NASYID YANG BOLEH DIJEMPUT untuk program tersebut.

No comments: