Kerana ALLah

Wednesday, September 10, 2008

antihusam

aku dah komen antihusam ..

so, aku bagi ruang untuk dia komen aku pulak ...

3 comments:

red said...

Assalamualaikum...

Aku akan post msg yg ko tulis dlm blog aku tuu kedalam laman blog antihusam malam nie...

Tapi mintak maaf laaa, aku kurang suka dkt Husam dn golongan erdorgen nie... Bg aku, TGNA dan TGHH adalah pemimpin PAS sejati...

Bagi aku, Husam ni nk buat PAS baru... Tu pendapat aku sajalah... Belom tentu betol kan???

red said...

Dan aku bukan ahli UMNO... Malah aku sudah muak dengan UMNO paklah skrg nie...

Selamat berpuasa~

dolahkayu said...

SALAM RED ..

antihusam nak buat pas baru ??

atau ejen umno/SB yg tengah plan
untuk porak perandakan PAS ..

aku langsung tak nampak mana-mana
ayat antihusam untuk perbaiki pas..

yang ada hanya ayat melaga-lagakan, dan cuba wujudkan isu yang tak ada

dia buat cerita dan olahan yang nampak macam betul-betul berlaku.. agaknya memang dah banyak menuntut ilmu manipulasi Israel la tu...