Kerana ALLah

Tuesday, December 30, 2008

Menentang Kejahatan Pengganas Israel

gambar dari media PAS

Gambar dari Media Massa

Israel, sebuah negara pengganas, sejak dari 1948 , negara ini diasaskan dengan cara jahat dan ganas. Membunuh, merogol, memusnah, bahkan apa juga perkara jahat yang terlintas, semuanya telah bangsa yahudi lakukan untuk membina negara haram pengganas bernama Israel.
Hari ini media dan kerajaan Malaysia, biarpun nampak menentang, namun sekadarnya sahaja. Paling selekeh pun, sewajarnya sidang tergempar parlimen diadakan untuk mengusul dan mengecam kehina-hinanya perbuatan Israel itu.
Sebagai simbolik, perlu dihantar sepasang kasut buruk pekerja ladang buat kerajaan Israel dan Amerika Syarikat yang jelas memang melakukan kejahatan itu dengan niat yang jahat. Tidak ada isu siapa mulakan kerana kehadiran Negara Haram Israel itulah punca segala-galanya.
Sebaiknya, sekalian bangsa yahudi Laknatullah itu dihantar beramai-ramai ke lembah arizona di Amerika Syarikat kerana di situlah satu-satunya tempat lapang yang sesuai di negara yang sesuai dengan mereka. Tidak ada bangsa lain di dunia yang sudi menerima kehadiran mereka, melainkan barbarian di Amerika Syarikat.
Lanjutan demonstrasi aman itu, setiap muslim/keluarga muslim sewajarnya menghulur sumbangan kewangan, boleh juga Mat Sabu dihantar sebagai ketua misi bantuan kerana mereka biasa ke Lubnan dan Syria. Tak perlu ramai-ramai, cukup sekadar bawa wang dan beli ubatan melalui Lubnan atau Syria. Kalau berkemampuan, tajalah kos perubatan di mana-mana kem pelarian.


1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

Selamat Tahun Baru :-)













(( Renungkan )) Ke Mana Kita Mahu Pergi?
http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com
Forum Generasi Muda
http://Forum1Malaysia.blogspot.com
Pakatan Antara Parti Lawan Tidak Kekal
http://pro-faizal.blogspot.com